Gas

Gas
  • Paulient
  • Lid
Geplaatst op 3 Jul 2011, 21.29  #

IK wil echt heel erg weten wie er ook zoveel last van darmgas heeft gehad bij het stoppen met roken... wat ik ook doe; aan t eind van de dag is er geen houden aan.. ik had al spastische darmen en had stiekem gehoopt dat dat door t stoppen beter zou worden en niet slechter...Frown   het stoppen vind ik super maar straks durf ik echt de deur niet meer uit door die stinklucht. Heb de luchtverfrisser uit de wc naast de bank gezet voor mn arme zoon... die wordt er ook niet blij van.. dus wie heeft had t? hoe lang duurt t? kan ik er wat aan doen? alle tips hoe klein of groot zijn welkom.. ik drink veel water, ga 1x per dag naar t toilet, sport en beweeg maar ben wel al 3 kilo aangekomen. 

• Nishaal
  • Lid
Geplaatst op 8 Jul 2011, 10.44  #

Ik heb nog steeds last van gaat een tijdje duren zo te zien...

Geplaatst op 11 Jul 2011, 07.58  #

Misschien eet je anders en meer dan voorheen? Dat veroorzaakt ook lucht. Ik heb er namelijk ook last van, maar ik eet ook veel meer troep nu ik gestopt ben met roken.

• Dutchamps
  • Lid
Geplaatst op 15 Jul 2011, 09.38  #

paulient

Had er ook ontzettend veel last van.

Mare gaat echt wel over, je darmen gaan nu in eens weer beter werken, na mate de nicotine verdwijnt.

Gewoon volhouden en de winden zeker niet binnen houden, dan maar je zoon een gasmasker aanbieden Yell

• Wan
  • Lid
Geplaatst op 20 Jul 2011, 14.38  #

Ik heb er ook erg last van (gehad). Was acht maanden gestopt en na een maand of vier ging het pas beter. Nu weer een maand gestopt en het is weer terug. Maar het kan ook aan de stress liggen die even (extra) opkomt bij het stoppen met roken. Dat is mij ook verteld door de huisarts. Ik slik extra dulcolax om iets vaker op een dag naar de wc te gaan en ik drink detox drankjes. Dat schijnt het proces te versnellen.. Succes!

• Paulient
  • Lid
Geplaatst op 24 Jul 2011, 21.54  #

ik hoop echt dat het overgaat; nu aan de lijnzaad, venkeltabletten en venkelthee... kijken of dat gaat helpen ...Cry

• Miepie
  • Lid
Geplaatst op 25 Jul 2011, 22.35  #

Ja!!! Daar hebben wij ook last van, wij knallen de hele ozon aan twee├źn samen :)
Ik ga morgen naar de winkel voor 2 gasmaskers, want het is niet te doen ...

Nooit gehad, gestopt met roken en het begon ineens zomaar.
Vervelend inderdaad , maar niet te voorkomen.

• Johanneke
  • Lid
Geplaatst op 27 Aug 2011, 19.35  #

pfffffffffffff nou! Niet normaal inderdaad. Ik heb het idee dat het nu pas wat beter gaat. Niet normaal dat er zo'n stank  uit een mens kan komen. Ook vanalles geprobeerd en het lijkt wel te helpen dat ik nu geen kwark/yoghurt/melk meer eet en drink.

Ben benieuwd hoe het met de Venkelthee gaat.

• Dani2301
  • Lid
Geplaatst op 8 Dec 2011, 23.43  #

Ik weet er alles van! Heb soms het gevoel dat ik opstijg zoveel lucht komt eruit en ook een vreselijke stank!! Maar wat ik ook heb is een stinkende maag, als ik een boer laat dan stinkt hij echt naar die stinkbommetjes. Vreselijk... Voel me ook echt even geen vrouw meerFrown

• Prutsp
  • Lid
Geplaatst op 4 Jan 2012, 14.22  #

Nja, zelfde hier. Gestopt begin november vorig jaar, nu nog steeds, 9 weken later, een partij smerige zwavellucht; ik blaas hier zo in 1x de hele straat leeg, de buren moesten eens weten hoe gevaarlijk hun buurman opeens geworden is. En dito zoals Dani2301 hierboven, de boeren ruiken ongeveer even erg. Hmm, zijn dit allemaal de voordelen van het stoppen met roken?

Bericht toevoegen

Om deze actie uit te voeren moet je eerst inloggen of een gratis account registreren