Home | Inloggen | Dagboek registreren
  • We zijn met 3691 leden
  • 420 436 338 sigaretten niet gerookt
  • 7 709 837 Euro bespaard

Trollen op stoproken

27 Jan 2010, 08.44

dolf Lid

• Forumberichten: 6

Beste admin,

Ik heb het steeds sterker wordende vermoeden dat de trollendichtheid op Stoprokenblog. Ben jij als admin bij machte om naar IP adressen en dergelijke te kijken? Ik ben bang dat deze uit de hand gelopen grap ten koste gaat van de mensen die de site gebruiken waarvoor hij bedoelt is.

Vriendelijke groeten,

Dolf

27 Jan 2010, 11.02

dyane Lid

• Forumberichten: 4

Ik sluit mij helemaal aan bij Dolf..
Er zijn meerdere alter ego's aktief bij 1 persoon,(zal geen namen noemen, stel dat ik het fout heb?)maar moet toch te zien zijn via ip adres?
Dit is echt niet leuk meer...
Dit is gewoon een blog naar de kl*te helpen! :evil:
Grtz Dyane

27 Jan 2010, 11.40

kaatjekoek Lid

• Forumberichten: 14

27 Jan 2010, 12.33

dolf Lid

Kaatje, zei jij zelf niet 'Ja, ik ben de rokenmeter! Goed geraden Dyane!'

Of bedoelde je dit cynisch? Ik ben nu een beetje in de war.

27 Jan 2010, 13.05

kaatjekoek Lid

• Forumberichten: 14

27 Jan 2010, 15.55

nieskef24 Lid

• Forumberichten: 3

ook ik ben het met dolf eens.
dit gaat nergens over.
en van mij mag die(buster)ook weg!!!ook hij is heel raar bezig.dit heeft niks meer met eerlijk te maken.

27 Jan 2010, 22.20

hoho Lid

Mijn idee, door Busters gedrag=uitspraken is er weer iemand afgehaakt vandaag! Ik kan daar zo boos over worden, dit blog is zo anders bedoeld alsdat sommigen er van maken, om te kotsen! Prive heb ik mail ontvangen maar niets meer kunnen repareren. Gewoon shit is dat! Ook de oude "stoppers" zijn het beu, zie verschillende uitspraken in de dagboeken vandaag! En wat doen we? Negeren, en dat helpt... Natuurlijk niet, die figuren blijven bommetjes leggen zo op zijn tijd! Ik vind het behoorlijk frustrerend!!!

Groet, HoHo :sad:

28 Jan 2010, 09.48

Lid

• Forumberichten: 1

Door alle negativitiet de laatste dagen die ik over me heen heb gekregen, heb ik besloten niet meer te posten of te reageren op mensen. Mijn bijdragen worden niet gewaardeerd en/of begrepen en onbegrip en/of onverstand kan ik niks aan doen. Als mensen niet willen begrijpen dan kan en wil ik dat niet veranderen. Heb gen zin om me willens en weten te laten demoniseren door een groep mensen die niet willen nadenken en slechts willen blaten. En daarom ben ik misselijk geworden van die mentaliteit.

28 Jan 2010, 12.27

sanna Lid

• Forumberichten: 18

Kijk dat is nou een lekker bericht om de dag mee te beginnen. De bak negatieve verwijtende stront van buster is ten einde gekomen. Heerlijk. :-D

28 Jan 2010, 22.52

butterfly123 Lid

• Forumberichten: 10

Mensen wat maakt iedereen zich toch druk... Je HOEFT niet te reageren op dingen die je niet aanstaan. En als je merkt dat iemand zit te zieken, reageer gewoon niet, verwijder de reacties en ga door met wat belangrijk is: GESTOPT BLIJVEN!!!

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren