Home | Inloggen | Dagboek registreren
  • We zijn met 3691 leden
  • 420 436 338 sigaretten niet gerookt
  • 7 709 837 Euro bespaard

De avond pil van champix

1 Feb 2010, 21.17

kamie Lid

• Forumberichten: 7

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wanneer ik ijn tweede pil in moet nemen. De apotheker zegt dat ik de tweede pil s'nachts moet innemen of in ieder geval voor het slapen gaan.

Ik zelf denk dat het het beste is rond een uur of acht s'avonds...

Ik weet het ff niet.

Kan iemand mij helpen hiermee.

Groetjes Roy

2 Feb 2010, 22.43

intrepid Lid

• Forumberichten: 9

Hoi Kamie, ik slikte in het begin de Champix precies om de 12 uur. Dus 7 uur s'ochtens dan ook 7 uur s'avonds. Sinds een dag of 10 slik ik de tweede na 8 uur dat ik de eerste heb geslikt. Dus 7 uur s'ochtens de eerste en dan om een uur of 3 s'middags de tweede.
Ik ben dit gaan doen omdat ik zelf het idee had dat ik de laatste uren van het eerste pilletje begon te merken dat ik niet rook. En omdat ik s'nschts toch niet rook. Bij mij gaat dit super goed.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel bewust de bijsluiter niet heb gelezen, ik weet dus niet wat die zegt. Verder werk ik onregelmatige diensten, dus soms komt het slikken wat ongelukkig uit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr Miranda

3 Feb 2010, 16.26

boetje1964 Lid

• Forumberichten: 7

ik nam ze niet door dat ik er wakker van werd snachts door de avond pil niet meer te nemen sliep ik tenminste nacht door

4 Feb 2010, 16.55

jookie Lid

• Forumberichten: 3

Hoi Kami

Ik slik de eerste pil om 9 uur s'ochtends en de tweede rond 6 uur in de avond en dat bevalt me prima
veel succes
groetjes Joke

7 Feb 2010, 14.52

jrene Lid

• Forumberichten: 6

Champix bouw je eerst op dus zo exact komt het niet,ikzelf nam de eerste s'morgens rond 8uur en de tweede een uur na de avondmaaltijd.

Na een tijdje kreeg ik veel last van mijn maag door de champix, de huisarts had mij toen omeprazol maagtabletten voorgeschreven sindsdien gaat het prima.

Succes........

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren