Home | Inloggen | Dagboek registreren
  • We zijn met 3691 leden
  • 420 436 338 sigaretten niet gerookt
  • 7 709 837 Euro bespaard

Ik stel me graag voor

6 Feb 2010, 21.00

thisisit2010 Lid

• Forumberichten: 2

ik ben 44 jaar, moeder van 2 kinderen van 24 en 11 jaar en voor het grootste deel van mijn leven een roker. Geweest wel te verstaan want ik moet en zal daar vanaf! Ik weiger nog langer slaaf te zijn van zo'n stokje! Dus heb ik mij 3 dagen terug aangesloten bij het leger Niet-Rokers. But God....I need the help of you all here, want ik heb het toch een partijtje moeilijk!! Maar goed, ik ga ervoor en jullie geven mij de moed het vol te houden!
groetjes, Shei

7 Feb 2010, 13.56

sjadima Lid

• Forumberichten: 2

Hallo allemaal

Mijn naam is sjadima en ik ben gestopt met roken, eindelijk. Volgens mij ben ik al vanaf mijn 15e aan het roken en ik wil het niet meer, ik voelde me vies en ik kon nooit buiten de deur zonder in paniek te raken of me rookwerk wel bij had. Nu zeg ik elke dag tegen me zelf YES WEER EEN DAG NIET GEROOKT goed he. Ik hoop dat ik het volhou, ik doe het wel met champix en dat lukt me heel goed ondanks dat mijn man nog wel rookt. Nou veel succes allemaal en kom op he we kunnen het.

Groetjes Sjadima

9 Feb 2010, 14.49

delicious Lid

• Forumberichten: 4

hoi allemaal,
ook ik ben gestopt met roken, ook nog niet zo lang, maar goed het begin is er.
Heb ruim 22 jaar gerookt en vindt het nu welletjes!
ik moet wel zeggen dat er momenten zijn dat het zooooooooo moeilijk is, het is niet de hele dag door moeilijk maar wel een paar flinke lange momenten.

nou ,..succes allemaal!!

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren