Home | Inloggen | Dagboek registreren
  • We zijn met 3691 leden
  • 420 436 338 sigaretten niet gerookt
  • 7 709 837 Euro bespaard

Binnenkort stoppen met champix

7 Feb 2010, 20.54

reinier Lid

• Forumberichten: 1

Hey allen,

Mijn naam is Reinier, 42, getrouwd, vader van 3 en de 4e komt deze week (als het goed is).
En yep, ik ben een roker die binnenkort gaat stoppen. Ik rook vanaf mijn 20ste, eerst shag en later filtersigaretten. Iets minder dan een pakje per dag maar eerlijk is eerlijk, 1 peuk per dag is al teveel!

Ik ben champix gaan gebruiken vorige week. Vandaag is mijn 2e 2x 1mg dag.
Opvallend is dat ik me niet zo happy voel, een beetje donker en ietwat emotioneel. Ik hoop dat het door te weinig zonlicht komt en dat de champix niet de boosdoener is.
Anyway..... Ik ga ervoor en zal mijn ervaringen delen hier op het forum.
Mijn stopdag is dinsdag trouwens.

Wens me succes :smile:

groeten,
Reinier

8 Feb 2010, 09.31

wanda Lid

• Forumberichten: 1

Hoi Reinier,

Blijf goed op jezelf letten, er zijn meerdere verhalen dat Champix lijdt tot depressiviteit.

Heel veel succes met stoppen

11 Feb 2010, 20.11

fran Lid

• Forumberichten: 4

Hee Reinier,
Ben je inmiddels gestopt? En voel je je al wat beter?
Ik slik sinds 4 dagen champix en voel me eigenlijk prima ( zie mijn dagboek)
Zou toch wel tof zijn als je niet meer rookt én je goed voelt als jullie baby er is ;-)
Succes!
Groetjes Fran

11 Feb 2010, 23.08

siesta Lid

• Forumberichten: 8

Hoi Reinier, ik ben ook voortijdig met champix gestopt omdat ik mij daar vervelend door voelde, en het stoppen met roken gaat gewoon nog steeds goed. misschien moet je even wachten met stoppen met champix tot je 2 dagen met roken gestopt ben, dan is de nicotine uit je lijf en moet het roken alleen nog tussne je oren vandaan.
Lees ook de dagboeken hier dat helpt ook enorm.

En veel geluk met je 4e kindje, daar doe je het toch voor.

ik wens je heel veel sterkte,
Dagdoeg, Siësta

12 Feb 2010, 16.30

sjadima Lid

• Forumberichten: 2

Hoi Reinier

Ik ben ook gestopt met roken doormiddal van Champix en ik moet eerlijk zeggen ik heb alleen last van misselijkheid als ik het in heb genomen.Ik heb totaal geen trek in een sigaret terwijl mijn man nog rooktdus als ik het kan kan jij het ook. Maar hou vol het komt allemaal goed jij kan dadelijk de baby begroeten als een niet rokenen de pa.

Kom op YES YOU CAN DO IT.

12 Feb 2010, 22.28

anna43 Lid

• Forumberichten: 7

Hoi Reinier,

Ik kan het niet vaak genoeg schrijven: ik was een professioneel roker die dacht dat hij nooit het doorzettingsvermogen zou hebben om te stoppen.. en nu met champix........bijna appeltje eitje.
Als ik het kan, kan jij het ook en ach de bijverschijnselen ( waaronder heftig dromen en misselijkheid worden snel minder gaande het traject.

succes, doorzetten en volhouden !
groet,
Anna

Bericht toevoegen

Gelieve in te loggen of een account aan te maken

Je moet Inloggen of jezelf Registreren om deze actie uit te kunnen voeren